Alla inlägg under februari 2009

Av Emma - 12 februari 2009 22:51

Idag ha man inskaffa sig en sterio till min bil... så nu slipper man spela musiken genom mobilen ..:) lr lyssna på fläkten som låter,  så te helgen när man ä ledig från jobbet så ska vi plugga in den i de tomma hålet där den ska sitta... *Yees**

men nu ska jag gå å kika på film, nån film på 3an.. "Ett perfekt mord" sen bli de sova sängen, ska ju jobba heldag imorn... Urk!!

Natt natt!!

Av Emma - 5 februari 2009 03:01

Jag kan inte sova.. va skit trött när ja åkte från polarn, men nu när man väl ha komme hem så va ja inte lika trött, men de känns som att ja kanske måste gå å sleepa  lite så man ta sig upp imorn, är dock ej så morgonpigg.. är ju ledig från jobb imorn..*skönt* så ska försöka ta mig ner till stan å Extravaganza å träna lite, eftersom man betala fet summa varje månad för inget... göra nått för pengarna iaf.. å nu när man ha skaffa sig en bil å..*glaa** så kan man ju ta sig ner dit lite mer å jobba ju bättre nu å så man kan ju åka dit före lr efter jobbet härdan efter.. :) Sååå skönt å slippa bussen numera, å man ha ju vare beroende av dom man ha jobba kväll med så ha ju dom fått skjusa hem mig, men nu slipper dom ju de.. men ja tro dom sakna å få göra de nu lite..:) eller hur Frida å C-H å Myggan?? :) HeHe!!

Nää, nu tro ja att ja måste gå å krama kudden iaf, å försöka snarka liite..

Natti natt gott folk!!

Ovido - Quiz & Flashcards