Alla inlägg under oktober 2009

Av Emma - 9 oktober 2009 00:28

men sen... åkte till en kompis å hämtade henne för vi skulle äta glass på max efter jag hade jobbat, men sen så när jag skulle hem... så satt ja å körde lagligt med helljusen på, så då körde jag på nått, de var skit snuskigt..  tänkte "vad fan"" stannade bilen på sidan av vägen å gick å kollade vad det var ja körde på... såg inget, inge blod spår lr nått.. men sen när jag kollade på sidan av vägen så låg där en skadad RÄV..... han andades just då.. sen ringde jag komisen å sa att jag kört på en räv, å sen ringde jag polisen som kom strax efteråt... den hade hunne dött när polisen kom..:( Fan vad jag vart rädd, alldrig kört på nått fört, så helt plötsligt... Ursch!!

Skakade som ett asp löv efteråt, å polisen frågade hur de var med mig å bilen...  "jag är lite skakis å med bilen vet jag inte" men de var ingen skada på den...

Den där vägen kommer ja vara extra försiktig på när ja kör nästa gång på kvällarna...


Men nu snart så ska ja försöka sova, lär väl tänka på den där stackars räven så kommer väl inte kunna sova nå nu...


Men sov gott ni andra iaf!!!

Ovido - Quiz & Flashcards