Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Trött lr inte alls..

Av Emma - 18 november 2010 01:57

Jobbat i veckan, men man ha turen å va ledig NÄSTA helg iaf, härligt, få se va som händer då, kanske lite fest, lr bara vara hemma å halv sova på soffan å ta de lugnt efter en hektisk vecka...


Varför är man vaken den här tiden varenda j_vla natt?? man kommer hem 23-23.30 efter en jobb kväll, är dyng trött, men man kan inte gå å sova, så då sätter man sig framför denna burk å inte gör så speciella saker, så nu se  man va klockan är å ska försöka gå å sova, men  NU är man inte trött bara därför... *Suck**

Men ska försöka  ge sängen en chans å sova...

Men nu ha man iaf fått nått skrivet här på bloggen iaf...


Joo, Ingen som är intresserd av en katt hona på ca 1 1/2- 2 år?enväldigt vacker katt, hon ha haft kattungar, å dom är sålda nu, men nu väntar bara mamma Chiva efter ett nytt hem...   Ska se om de finns någon bild på henne.....  Nää, hade inge kort på na.. Typiskt... men men


Men ni få väl sova så gott ni som kan då...

Natti Natti!!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Emma - 14 september 2011 13:51

Kär å galen.... 7 månader med älsklingen på söndag, guud va tiden går.. Men är så glad att ja träffat just HAN... Han är mitt allt,...  Sen den lilla hemligheten.. Vi blir sambosar den 30 oktober, då bli de flytt uppöver, Skiter i denna stad å ...

Av Emma - 15 januari 2011 10:42

Varför ska det ALLTID gå åt helvete för mig??!  Kan man inte få vara glad och lycklig nångång, Nä, de värkar inte som så... Allt blir bara skit...   Man träffar någon å han är jätte gullig å lika snäll å trevlig, träffa han en gång, Jag tror för ...

Av Emma - 5 december 2010 15:01

Igår var jag ut me min syster Maria å hennes kompis Joy..  de kändes som att man behövde en utgång nu efter en massa dagars jobb.. men imorn ska ja jobba igen, men tro ja ha turen åjobba kvällen bara...   Nä, nu bli de å slänga in sig i duschen e...

Av Emma - 22 november 2010 02:33

Som vanligt så kan man ju inte sova, fast man är jätte trött, men de få ja ta igen sen  vid 5 tiden då lilla Ellie vaknar, sover nämligen hos syster ikväll, spelade lite guitar hero sen så orkade ja inte sätta mig i bilen å åka domlååånga minuterna h...

Av Emma - 5 oktober 2010 01:37


Jaa, va ska man skriva... i lördags så var ja på maskerad fest som arnordnades av min syster me karl.. tack så mycke för en trevlig fest... man var ju utklädd till prinsessan Madelene då... så vacker man va dåå..=) jaja, dan efter så va man gansk...

Ovido - Quiz & Flashcards