Alla inlägg under april 2009

Av Emma - 26 april 2009 22:37

Japp, de ha ja haft, men inna ja åkte dit så åkte ja till vår mässan å kikade när hämvärnet skulle ha utst... min far är med i hemvärnet, därför man åkte dit, sen åkte man runt12 till torpshammar för skulle byta till sommar däck på bilen... Den vart sååå stilig...

Jag, moster å hennes karl hjälpte till med bytandet..

Sen käkade vi... spagetti å köttfärssås... gott gott!!

Men efter de så skulle vi upp på torpet deras... (Mosters pappas gammla hus) skulle dit å ge tupparna och hönorna mat... så när ja kom in på gården med min rena fina bil, så tro på f*n att ja rattade ner i ett ler hål med ena fram däcket..*SUCK***!!! Man ska lyckas med nått... Lera över hela bilen skvatt de när man försökte komma därifrån, men slutade iaf med att Sylve fick ta sin bil å dra upp min..:D

Iaf så sen så kom man hem vid 21 ikväll.. så... heldag med moster, Sylve å deras barn och min lillsyrra!!

Nu ska ja nog trilla ner i sängen skit trött, vaknade ju 7.30 imorse å... inte ligt mig..

Natti natti!!

Av Emma - 22 april 2009 00:08

idag.... Varmt å skönt ha de vare hela dan...

Idag ha man varit å tränat... dock ej så länge, vart så trött..:)

Sen ha man hjälpt till å bytt till sommar däck på syrrans bil.. de var riktigt skoj faktist... Ska byta på min bil på fredag tro ja, helgen iaf!

Nu ska ja gå å sova, jobba heeela dan imorn....

Natti natti!

Av Emma - 12 april 2009 00:39

Jobbat idag, väldigt lugnt idag...

Imorn kväll (måndag) ska ja åka å boxas, de ska bli riktigt kul.... Bara stå å mata å mata på säck lr nått... Sen ska ja in på H&M å köpa nytt smink, mitt ha ju fått ben dom, hitta de INGENSTAN!!! *Suck**

Nu bli d till å gå å sova..

Natti gott folk!!

Av Emma - 11 april 2009 20:03

Agnes ställdes ut idag hon med, var oxå jätte duktig, men hon fick inge bra kretik pga att hon är lite för smal...:(

Av Emma - 11 april 2009 20:01

Han ställdes ut idag han, sin första stora utst..:) Han va jätte duktig

Av Emma - 11 april 2009 19:53

Den var i Kivsta mässhall..... Erika å Monika kom å hämtade mig hemma här vid 3 på fredag natten, slapp köra ner..så sov en liten sväng på vägen ner å..:)

Så vi kom väl ner runt 8 tiden, så utställningen började inte fören kl 9, så vi fick leta plats runt en ring där.... En massa hundar å folk kom de till slut iaf... Å värsta bra väder hade man där nere å... måste nog vara mellan 15-20 grader... Såååå härligt väder... så vi kom ju hem runt 18.30 tiden, vikket skit väder här då... som vanligt.... dimma å kallt!!!

Av Emma - 10 april 2009 11:21

  "Då är man på väg igen.Arslet fullt av stickor!Glömde polera kvasten,o inte hitta ja kattfan heller,så jag tog grannens, den är röd,Så nu får dom andra kärrringarnanått att skratta åt,men jag ha iaf en espressomaskinmed mig,man är väl morden.Vi syns på blåkulla"GLAD PÅSK!!  Detta fick ja i ett mezz av moster  å ett av ena syrran.   Jaja, Idag klev man upp TIDIGT....... vaknade tro ja vid halv 11, ja bruka sova bort heela dan ja.Jobbar ikväll, Orka värkligen inte å jobba ikväll, känner bara.."Bläää" men måste ju de, Iaf så ska ja åka till Stockholm inatt, ska med en kompis på hund utst, den ä ju på lördag den, så vi kommer väl ner till Stockholm runt 8 typ..      Ska bli så kul å få lämna S-vall för en stund, Tro de behövs...     Men nu ska ja bara ligga på soffan å glo på tv:n tills de ä dax för å åka jobba.... Hejdå så länge!!

Av Emma - 4 april 2009 15:44

Idag skulle man åka å träna på Extravaganzan, men de vart inte för att ja MÅSTE tvätta å städa idag, så nu håller man på å tvätta sista maskinen å ha dammsuge hemma här, så bara torka golv å plocka kvar... Men snart så!!

    Fick reda på nu på Facebook att ja kanske ska på bio ikväll...:) kommer dock inte ihåg va filmen hette..

Nu ska ja se klart på "Arlanda" på tvn.. sen bli de ner till tvättstugan igen..

Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards