Alla inlägg under september 2010

Av Emma - 24 september 2010 01:49

Någon som ha nå nytt jobb till mig? är så less på allt gnäll för minsta lilla där borta, när chefen t.o.m säger att ja ska säga upp mig lr skaffa nytt jobb, ja då känner man sig säkert "älskad" av jobbet... Å de ha inte bara hänt 1 gång...

Så nu ha man fixat CV så bara personbeskrivningen kvar sen ut å söka nytt, bättre, roligare jobb....

Skiter i vilka som läser detta, men ja måste få skriva sannnigen å va ja tyck å känner!!!


Hört ännu en sak idag från min syster, vet inte om ja ska tycka de är bra lr dåligt,  men för hennes skull är de kanske bra pga allt tjafs som ha vare nu mellan folk....  Men hoppas de blir bättre!


Nää, skiter i detta nu blire sängen..

Gonatt!

Av Emma - 19 september 2010 23:28

Nu var de väldigt länge sen ja bloggade sist.=) Tro de var när lilla Ellie föddes... i maj dårå...

Ja vad ha hänt sen dess,

Är ju en hel del, men de stå helt still i mitt huvve...


senaste veckorna lr.. åren så ha ja jobba som ett arsle.. nu när ja är sj i köket igen så jobba ja kvällarå ä ledig 1 gång i veckan... me känns, jaja, idag så ha ja iaf vare ledig heeela dan,  dagen började me att ja klev upp vid 12 å sen ner å städa å plocka undan här hemma på gården innan vintern kom, trädgårs möblerna dom fick åka in i boden för året... å ha eldat en massa så nu ha man fint utanför dörren min igen..=)

Sen så vart de röstning... är inte inne  alls me vad poletik å parter är å vad dom gör.. så ja röstade på de ja tyckte såg bra ut...

jaja, sen när röstningen va över så åkte ja å hämtade morsan å vi åkte till pappa å hälsa på, tänkte ja skulle städa bilen lite, men de vart ju inge sånt inte....

Man ä hemma nu iaf, så nu bli de en liten prommis me hunden å sen ska ja knöla ner mig i sängen å sova lite... Ha en bra natt.. Hejdårå!!



Ovido - Quiz & Flashcards