Alla inlägg under september 2008

Av Emma - 7 september 2008 11:32

Vilken kväll vilken kväll.... de va igår.. va ut på krogen me flickorna oxå va de ju två karlar med å... men hua va jag hade skoj assåå... men vilken baksmälla ja ha idag ist :§ men de är det värt..:) vi var å dansade å drack på Avenyn heeeela kvällen... skulle på efterfest hos Ida, Ida å nån karl gick i förväg...hmm, undra va dom skulle göra..;) Nää.. ja å helena å en karl gick efter, men då när vi hade gått från Subway så skulle den karl åka hem för han skulle jobba idag, så då gick ja å Helena, så sen skulle hon oxå hem, så ja gick själv bort till Ida, men när ja kom fram så var de heelt mörkt i lägenheten, så då vände ja om å tog mig en taxi hem ist... å jag ha ju Idas subway macka här.. hoppas hon sakna den riiiiktigt mycke idag... Hehe, Nä, nu orka ja inte skriva nå mer, ska ta å gå å vila tro ja...

Men få se om man skriver lite mer senare när man ha vakna..

Men hade gött, Kram kram...

Av Emma - 5 september 2008 16:06

Få se om man håller iordning på bloggen nu, man kan ju iaf testa..:)


Iaf så var de dax  med 4de gångens teoriprov imorse kl 10.. Tänkte om ja inte klara de denna gång så kommer ja inte klara det alls, kanske lägger ner teorin?!

Men de behövdes inte, fick mitt efterlänktade GODKÄNT idag..:D 53 rätt, för att få godkänt så skulle man ha 52.. Jag vart så glad så tårarna rann på mig när ja skulle hämta mitt papper, ja tro jag skickade ett mezz till iaf hälften av alla i min telefonbok på telefonen..:)

Så nu slipper man de, så nu är de bara uppkörningen kvar om 2 veckor, så hoppas att ALLA håller sina tummar för mig då... Hihi!! 


Men  nu när man ha komme hem så de första man fick göra vad å byta i kattlådan, de stank lite.. men nu lukta de "rosor" här hemma.. Hehe 

Men nu är de da tro ja å dammsuga å plocka undan lite här hemma.. 

Men vi hörs å kanske syns på stan nångång...:)

Bye bye.. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards