Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Emma - 16 oktober 2008 17:12

Jobbat mellan 9-14 idag, städ+kök.. ha vare lugnt idag å som alla andra dar, men hade 10st lunch gäster iaf som åt nå pasta å ....nå  mer...

Ha inte vågat sutte mig nå idag, förutom när ja åt lunchen då..

 så ha skura bänkar, diska, städa bänkarna där, gått på toaletten... jaa.. sen vart ju kl äntligen 14 så då satt ja me i bilen å for ner till stan, va till Atlas idag å fick mig lite massage.. ska tillbaka nästa vecka igen... ha fått lite hemläxa som ja ska göra!!

Ha kännt mig så less heela dan å, vet inte varför.. lr vet ja kanske de??!

kommer slå sönder telefon på jobbet snart asså.. fatta inte att folk ska ringa kl 10 varje morgon som man jobba... dom prata 10-15 minuter me mig varje gång... *Suck**   ja städa ju å måste hinna me allt på mina 4 timmars städning..

Men ska tebax å städa imorn.. Fan ta telefonerna asså!!

Ovido - Quiz & Flashcards