Alla inlägg den 15 november 2008

Av Emma - 15 november 2008 20:59

Hej, vaknade igen idag vid 12 tiden.... sen ha man utte hemma, sen så vart man inbjuden till grannen under mig.. å vart bjuden på ett glas öl.. mumma.. de va riktigt gott... men sen å fick man ju gå upp till mig å göra mig iordning för vi skulle till pappa min å äta tårta, han vart ju 59 idag.. *Grattis pappi**

Så nu sitter man här å kolla just nu på " dansbandskampen" men 10 över 9 så är de ridsport på discovery som ja tänkte kolla på... sen bli de nog väl en någelunda tidig kväll...

ska jobba imorn å ist för Anna, å börja inte fören15 så jobba till stägning... 22.30 men man få ju mer timmar å mer pengar när lönen kommer:)

hare gött..

Av Emma - 15 november 2008 05:11

Haha, trodde ja hade sove heela dan, kl var ju 5 ju..:) men de ä ju mitt  i natten ju såg ja sen när ja hädde på kanal 1, när dom sa "godmorgon" på nyheterna.. haha, dax å gå å sova igen.... Natti...

Ovido - Quiz & Flashcards