Direktlänk till inlägg 8 december 2008

helg skrivet.

Av Emma - 8 december 2008 21:01

Ha inte skrive nå ihelgen heller såg ja.. men kan ju skriva ner lite om helgen, ha inte hänt å jätte mycke som vanligt... men i lördags då: Jobbade till 19 sen å åkte ja till en kompis, mamma skjusade dit me å hon fick sig en kopp kaffe å... sen den kvällen så satt vi å kollade på tv:n efter morsan åkte.. sen senare så åkte man hem å la sig å sov, fick låna kompisens hans bilen så man kom hem. å klev upp kl 10 på söndag morgon, de tycker ja ä bra gjort av mig för att man ä ju inte riktigt nån morgon människa av mig, är man ledig så bruka man minst sova till 12 iaf.:).. men  i söndags så vart de tidigt... upp å duscha å sen åkte tillbax med bilen å lekte me barnen hans, så jävla gooa ungar asså..  sen vart de lugnt resten av den kvällen å, tvn, hjälpte  ena tjejen å städa rummet lite å, hon va så duktig å.. sen åkte man hem vid 22 tiden efter wallander..

     Joo, måste ju berätta morsans bravader när hon skulle åka hem på lördag kvällen därifrån timrå... hon åkte vilse:) hon ringde mig å sa att hon va ute i skogen å visste inte vart hon var,  tro de är bara hon som kan åka å fel asså.. Hehe.. slutade me att hon var borta vid  vivstabron lr nått sånt.. hon skulle till Finsta.. Hon skyllde på att hon se sämre i mörkret, därför for hon fel... Hmm??!


Ja, Idag ha värkligen inte hänt nå speciellt, Jobbat, hemma å jaa.. så när ja kom hem så släppte ja ut ena min katt, den andra vill inte gå ut i kylan, å hon stanna hällre inne, men annars så gilla hon å vara ute, iaf på sommrarna när de ä varmare ute.. å sen så gick ja å duscha, så nu sitter man här å vänta tills kl ska bli 22, å man få se sitt älskade program... PrisON Break.. skriver o å n me stora bokstäver för att ja ha skrive fel där förut, å de fick man ju höra efteråt.. så nu ska ja skriva rätt..:)

Sen efter de så bli de väl till å gå å sova..  Så nu sitter man i soffan å äter lite peppakakor å dricker vatten å har ätit alvedon, mitt huvud ha gjort ont heelda dan..:( så hoppas på att man ä bättre imorn när man ska jobba så man slipper höra dess buller om dom där bowlingbanorna när man ha huvevärk.. jaja..

Hare gött.. 

 
 
Ingen bild

K.B

9 december 2008 17:12

Måste du skriva mina bravader!Hmmmm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Emma - 14 september 2011 13:51

Kär å galen.... 7 månader med älsklingen på söndag, guud va tiden går.. Men är så glad att ja träffat just HAN... Han är mitt allt,...  Sen den lilla hemligheten.. Vi blir sambosar den 30 oktober, då bli de flytt uppöver, Skiter i denna stad å ...

Av Emma - 15 januari 2011 10:42

Varför ska det ALLTID gå åt helvete för mig??!  Kan man inte få vara glad och lycklig nångång, Nä, de värkar inte som så... Allt blir bara skit...   Man träffar någon å han är jätte gullig å lika snäll å trevlig, träffa han en gång, Jag tror för ...

Av Emma - 5 december 2010 15:01

Igår var jag ut me min syster Maria å hennes kompis Joy..  de kändes som att man behövde en utgång nu efter en massa dagars jobb.. men imorn ska ja jobba igen, men tro ja ha turen åjobba kvällen bara...   Nä, nu bli de å slänga in sig i duschen e...

Av Emma - 22 november 2010 02:33

Som vanligt så kan man ju inte sova, fast man är jätte trött, men de få ja ta igen sen  vid 5 tiden då lilla Ellie vaknar, sover nämligen hos syster ikväll, spelade lite guitar hero sen så orkade ja inte sätta mig i bilen å åka domlååånga minuterna h...

Av Emma - 18 november 2010 01:57

Jobbat i veckan, men man ha turen å va ledig NÄSTA helg iaf, härligt, få se va som händer då, kanske lite fest, lr bara vara hemma å halv sova på soffan å ta de lugnt efter en hektisk vecka...   Varför är man vaken den här tiden varenda j_vla nat...

Ovido - Quiz & Flashcards