Alla inlägg under oktober 2008

Av Emma - 1 oktober 2008 16:31

Inte vart de nån Atlas idag heller... skulle åka iväg å få massage, kom nästan bort till busshållplatsen, så såg man bussen gå förbi.. *Grrr..* Sen när man försökte ringa nån som kunde  kanske skjusa in mig till stan så fanns de ju som vanligt ingen... så fick ju ringa å avboka tiden..:( ja som va så sugen på å fått mig lite massage idag.. ha ju så ont i ryggen så tyckte de skulle passa in me lite rygg knådning..      men då fick man tid på fredag, men då kan ja inte heller... pga att man jobba.. så få se om dom ha tid nästa vecka.. nån tid man själv ä ledig...

Nu sitter ja iaf hemma, ha käka min soppa.. Sparris vart de i dag...

Vänta på att Nicke ska höra av sig, kanske skulle åka å bowla me hans dotter sen, om hon ville göra de... Men få se vad man hitta på för nå skoj...

Av Emma - 1 oktober 2008 00:14

Nu ha Nicke gått... han ska upp å jobba imorn bitti kl 7, så han va tvungen å åka..:(

Men hoppas ja få träffa han nå imorn lr nå.. lr idag bli de ju, men senare kan man oxå säga... Ska iaf tacka min syster för att ja träffat Niklas.. hon tyckte ja skulle satsa på han å ja sa tillbaka att ja inte skulle ha nån, men se nu, få se va som händer mellan oss, men hoppas på de bästa..:)

Nu ska ja kolla på tv:n "2 1/2 män" sen ska ja lägga min i min tomma säng å krama kudden...

Hedåå

Ovido - Quiz & Flashcards